Ανώνυμοι κομπλεξικοί
Μιλάμε για τρελό σουξέ. Όπου βρεθείς κι όπου σταθείς ακούς τα τραγουδάκια που γράφει ο Καρβέλας για να ρεζιλέψει τα ψώνια που εμφανίζονται στις εκπομπές της αγαπημένης του. Λίγο πιο πέρα, κάποιοι συζητάνε για τις εβραιομασωνικές συνωμοσίες εναντίον του ανάδελφου και λαμπρού έθνους μας. Τα ringtones και τα βιντεάκια με τις "ταλεντάρες" δίνουν και παίρνουν, ενώ τα κούριερ δεν προλαβαίνουν να παραδίδουν πακέτα των απόκρυφων ευαγγελίων του ΕΛληνισμού. Το πράγμα έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας, και δεν είναι καθόλου τυχαία η επιτυχία των δύο συγκεκριμένων τηλεοπτικών αστέρων.
Κατά κάποιον τρόπο, ο Δημοσθένης Λιακόπουλος και η Αννίτα Πάνια αποτελούν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, έχοντας σαν κοινό παρονομαστή την προσπάθεια εξύψωσης του ηθικού του μέσου νεοέλληνα. Με υπέρμετρα χυδαία αισθητική και ιδεολογική προσέγγιση εννοείται. Ο μεν Λιακόπουλος εξυμνεί την "ανωτερότητα" των προγόνων μας και προφητεύει κοσμοκρατορίες, με σκοπό να πείσει και τον τελευταίο κακομοίρη ότι δικαιούται να κληρονομήσει μεγαλεία. Η δε Πάνια διαπομπεύει την "κατωτερότητα" των ψυχολογικά διαταραγμένων συνανθρώπων μας για να καθησυχάσει και τον πιο εξαθλιωμένο κρετίνο με το επιχείρημα ότι υπάρχουν και χειρότερα. Και οι δύο βαφτίζονται "καλτ" προκειμένου να μη ντρέπεται όποιος ομολογεί ότι τους παρακολουθεί. Και οι δύο πλουτίζουν τροφοδοτώντας τα κόμπλεξ που κουβαλάει ο σύγχρονος Έλληνας μικροαστός. Ο οποίος πασχίζει να επιβιώσει με εξευτελιστικές αμοιβές και ανύπαρκτες κοινωνικές παροχές σε ένα διεφθαρμένο και σκοταδιστικό κράτος. Έχει απίστευτη ανάγκη να νιώσει ανώτερος ο Έλληνας, να νιώσει άξιος - κι ας τον διαψεύδει η καθημερινότητα και όλοι όσοι τον κλέβουν και τον κοροϊδεύουν. Εγκλωβισμένος σε διαμερίσματα που δεν θα καταφέρει να ξεπληρώσει ποτέ, νοσταλγεί τις ρίζες του - τους αγράμματους παππούδες που αφηγούνταν θρύλους δίπλα στο τζάκι και τον τρελό του χωριού που του κρεμάγανε κουδούνια οι χωριάτες για να γελάνε...
Φαίνεται πως οι ανώνυμοι κομπλεξικοί που ζουν στη χώρα μας είναι πλέον η πλειοψηφία. Και αντί να τολμήσουν να κοιτάξουν το πρόσωπό τους στον καθρέφτη και να αντιμετωπίσουν τα πραγματικά τους προβλήματα, προτιμούν να διαβάζουν τα παραμύθια του Λιακόπουλου και να λικνίζονται στο ρυθμό των τραγουδιών της Πάνια.
45 σχόλια:
Εχμ.. εδώ διαφωνούμε Χέλιξ! Οχι ο Προφήτης Μας στο ίδιο επίπεδο με την Αννίτα μας, ε
Ο Λιακόπουλος είναι ένας κίνδυνος ορατός και πραγματικός. Προβάλλοντας τον εαυτό του ως "επιστήμονα φυσικό" (και δες στο φορουμ των αληθινών φυσικών τι γράφεται για τη πάρτη του) ψευδολογεί και διαστρέφει, διαδίδει "την αληθινή ΓΝΩΣΗ", παραπλανεί συνειδητά, χωρίς να αναφέρει πουθενά ότι πρόκειται για φανταστικά σεναρια ή/και αναγνωσματα. Τα σαβουροπακέτα που διαφημίζει και πουλάει είναι γεμάτα εθνοσοσιαλιστικά παραληρήματα, φασιστικά κατασκευάσματα απευθυνόμενα προς τους πάντες -νέους, ηλικιωμένους, απελπισμένους ανθρώπους.
Μπορώ να γράψω άπειρες αράδες, αλλά καλύτερα μπορείς να διαβάσεις το μπλογκ του/των φανΕΛ, καθώς και άλλα σχετικά άρθρα στη μπλογκόσφαιρα.
Πάμε τώρα στην Αννίτα. Τι κάνει αυτή η κοπελιά άλλο από το να δίνει λίγη χαρά σε ανθρώπους εξαθλιωμένους και ξεχασμένους; Οι άνθρωποι των ΚΑΠΗ που γεμίζουν τις θέσεις του κοινού της εκπομπής της, πού αλλού είναι αποδεκτοί; Αν και η αισθητική όπως την ορίζουμε εμείς οι "πεπαιδευμένοι" απουσιάζει από τις εκπομπές της, αυτό δεν υποβιβάζει το μήνυμα που βλέπω (γνώμη μου, ε) να διαδίδει προς κάθε κατεύθυνση: "Υπάρχει ΚΑΙ αυτός ο κόσμος".
Ναι, υπάρχει, και είναι παραμελημένος, εκτός των συνόρων της λογικής μας και του τρόπου που αντιμετωπίζουμε τη ζωή εμείς οι "λεπταίσθητοι" καλλιεργημένοι άνθρωποι. Στην αρχή, είχα κατατρομάξει με όσα έβλεπα -όχι πως είμαι θιασώτις των εκπομπών αυτών, αλλά άμα πέσω πάνω τους καμιά φορά, μένω εκεί και παρακολουθώ. Είχα τρομάξει λοιπόν, αλλά μετά το καλοσκεφτηκα και κατεληξα στο συμπέρασμα πως είναι απολύτως αναγκαίες και πως τις προτιμώ με χίλια από τις δήθεν εκπομπές των ψιψινάκηδων και των μικρούτσικων και των κατιναριών της μεσημεριανής ζώνης. Στο τέλος τέλος, δίνουν και κανα φράγκο σε αναξιοπαθούντες τηλεθεατές που τηλεφωνούν, προσφέρουν και νομικές συμβουλές ή/και δικηγόρο (και γιατρό καμιά φορά ή/και ψυχολόγο) δωρεάν σε ανθρώπους πραγματικά εξαθλιωμένους, τους οποίους οι κρατικές υπηρεσίες λοιδωρούν και θέλουν "να μη τους ξέρουν".
Τα τραγουδάκια και τα σιντιά βρισκονται στο πλαίσιο της σάτιρας απέναντι στη κοινωνία που προβάλλει και ΔΕΧΕΤΑΙ τρισχειρότερα ακούσματα/θεάματα. Καλύτερος είναι ο κ. Σαμπρέλ που στέλνουμε στη γιουροβυζιών..? Ισως ο βας βας Παρασκευάς να ταίριαζε καλύτερα -και στη γκλαμουριά!
Η Αννίτα υποκαθιστά το κοινωνικό κράτος σε κάποιο βαθμό, αυτο της το αναγνωρίζω, όπως της αναγνωρίζω την ικανότητα να δέχεται, και να συνδιαλέγεται στη γλωσσα που καταλαβαίνουν, ως ίση προς ίσους, όλους αυτούς τους συνανθρώπους μας. Ομολογώ ότι αυτό το ταλέντο που διαθέτει, να ισορροπεί μεταξύ σκουπιδιών και προσφοράς, το βρίσκω ανεπανάληπτο.
Καλή μου Ροδιά, όπως ξέρεις για τον Λιακόπουλο δε διαφωνούμε καθόλου. Απλά, σ' αυτό το post προσπαθώ να εντοπίσω τους λόγους της επιτυχίας του κι όχι να αναλύσω το ποιόν του. Είναι ανησυχητικό αλλά και ενδιαφέρον το γιατί ο κόσμος στρέφεται σ' αυτού του είδους τον φασισμό σήμερα. Φαντάζεσαι τον Λιακόπουλο να έβγαινε στη μεταπολίτευση και να έκανε επιτυχία; Ούτε μία στο εκατομμύριο - άσε που θα έμπαιναν στο στούντιο οι μαλλιάδες και θα τον σάπιζαν στο ξύλο...
Για την Αννίτα διαφωνούμε. Όχι γιατί έχει την αποκλειστικότητα στην παραγωγή σκουπιδιών. Σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι (talent shows, eurovision, κλπ) το ίδιο κάνουν, μόνο με περισσότερη γκλαμουριά και σοβαροφάνεια. Πιστεύω ότι οι δικαιολογίες περί υποκατάστασης του κοινωνικού κράτους, χαράς στους παραμελημένους, κλπ, παύουν να ισχύουν (που δεν ίσχυσαν ποτέ κατά τη γνώμη μου) από τη στιγμή που ο "χορός των τεράτων" που παρουσιάζει στις εκπομπές της προσλαμβάνεται από το κοινό ως χαζοχαρούμενο θέαμα. Δημόσια διαπόμπευση είναι, κατάφωρη κοροϊδία των ασθενέστερων. Όπως τα κωλόπαιδα πειράζανε τον τρελό του χωριού ή τον κουτσό για να σπάσουν πλάκα, έτσι και ο κόσμος βλέπει Πάνια "για χαβαλέ", και όχι για να συμπονέσει τους καημένους που δεν έχουν συναίσθηση πόσο χάλια είναι. Δεν υπάρχει τίποτα το ανθρωπιστικό σ'όλη αυτή την ιστορία, όπως δεν υπάρχει τίποτα το ανθρωπιστικό στο να ξεφτιλίζει κάποιος έναν ανάπηρο για να γελάνε οι αρτιμελείς.
Δεν πειράζει που διαφωνούμε, αλλιώς πώς θα συζητούσαμε; Θα σου πέταγα ένα "τι ωραίο ποστ!" και θα είμαστε ευτυχισμένοι:-ΡΡ
Στην Αννίτα πάλι: Οι γκλαμουράτες και σοβαροφανεις εκπομπές, τα διάφορα σόου, δημιουργούν πρότυπα στους νέους και αυτό δεν είναι και ό,τι το καλύτερο, έτσι;
Η Αννίτα δεν δημιουργεί πρότυπα. Ισα ίσα. Δείχνει το αποφευκταίο. Οσο για εκείνους που βλέπουν την εκπομπή της ΓΙΑ ΝΑ νιώσουν καλύτερα ή να κάνουν χαβαλέ, δεν μπορώ να απολογηθώ γι αυτούς, ε
Σε μένα αφήνει μια πικρή γεύση και μια γνώση του "τι υπάρχει εκεί έξω" -πράγμα που ούτε που το φανταζόμουν. Ισως τώρα που το βλέπω να μπορώ να βρω κάποια διεξοδο, να πολεμησω να πάψει να υπάρχει αυτό το (επιεικώς) διαφορετικό.
Η Αννίτα δεν παράγει σκουπίδια. Απλώς, δείχνει τα σκουπίδια που υπάρχουν.
μην πάμε μακριά. Αν καθίσουμε και αθροίσουμε τα ποσοστά ακροαματικότητας των ραδιοφώνων με σκυλάδικα τραγούδια και τα αντιστοιχίσουμε με εκείνα που μεταδίδουν καλό τραγούδι, θα σταθούμε αμέσως μπροστά στην "ποιότητα" του Αθηναίου ακροατή...
καλό μήνα!
Ροδιά μου, εγώ δεν θεωρώ ότι τα "ταλέντα" της Πάνια είναι σκουπίδια. Το σόου του εξευτελισμού τους είναι που τους μετατρέπει σε σκουπίδια. Για το 99.9% του κοινού που παρακολουθεί Πάνια και κατεβάζει καρβελοτράγουδα για το κινητό του, οι άνθρωποι αυτοί αποτελούν ένα γελοίο θέαμα (που παράλληλα τους παρέχει την ψευδαίσθηση ότι εκείνοι είναι καλύτεροι). Αυτό το ξέρει πάρα πολύ καλά η Πάνια, και φροντίζει να χλευάζει με την ειρωνία της τα "τέρατα" για να διασκεδάζει το κοινό της. Δε φταίει ποτέ η αρκούδα, ούτε μόνο ο κόσμος που πετάει κέρματα. Φταίει και ο αρκουδιάρης.
Σπύρο, η ένστασή μου για τον Λιακόπουλο δεν είναι η ποιότητα του επιστημονικού του λόγου, αλλά αυτό που πρεσβεύει ιδεολογικά. Αντιστοίχως, (αν και συμφωνώ σ' αυτό που λες για τα σκυλάδικα), το πρόβλημα μου με την Πάνια δεν είναι η ποιότητα των στίχων και της μουσικής, αλλά το ήθος μιας νοοτροπίας που της επιτρέπει να κοροϊδεύει έναν άρρωστο άνθρωπο για να βγάλει χρήματα αυτή και το βρωμοκανάλι της.
Όσο για τον Αθηναίο, Θεσσαλονικιό, Πατρινό ή Βολιώτη ακροατή και τηλεθεατή, δυστυχώς έχει μεταλλαχθεί σε κομπλεξικό φασιστάκο που βρίζει τους Πακιστανούς στα φανάρια για να νιώσει Έλληνας και ανοίγει μπουκάλι στο μαγαζί που τραγουδάει η Μπεζαντάκου για να νιώσει άντρας - πράγμα ανεξάρτητο από το μορφωτικό του επίπεδο και τις πολιτικές του πεποιθήσεις. Δυστυχώς υπάρχουν θιασώτες της Πάνια με μεταπτυχιακό και αναγνώστες του Λιακόπουλου που ο πατέρας του μπορεί να είχε κάνει στη Μακρόννησο. Παίζει μεγάλο ρόλο πια η τηλεόραση και τα πρότυπα που επιλέγονται σιωπηλά από την εκάστοτε εξουσία για να προβληθούν. Όσον αφορά το κυρίαρχο πολιτισμικό πλαίσιο, αυτή τη στιγμή έχουμε χούντα.
Κατ' αρχήν θα συμφωνήσω με τη Ροδιά.Ο Κίνδυνος των ΕΛ είναι μεγαλύτερος επειδή κλείνουν σε ένα μοναδικό Μεσαίωνα τις νεοελληνικές αντιλήψεις -σ.σ. ο Μεσαίωνας είχε πολλά θετικά σε σχέση με τον Λιακό, αλλά ας όψεται που δεν έχω λέξη εύκαιρη. Και μάλιστα αποκτά πλέον με την πληθώρα των εκπομπών του χαρακτηριστικά προπαγάνδας.
Από εκεί και πέρα την ίδια ψυχολογική ανάταση από τα προβλήματα μέσα από το ρεζιλίκι των άλλων καλύπτουν και οι σαπουνοκιτρινιάρικες μεσημεριανές εκπομπές -που καλλιεργούν το ελληνικό όνειρο και αποπροσανατολίζουν. Παράλληλα, στην ίδια ακριβώς λογική είναι ο κάθε Μικρούτσικος με τα ξέκωλα και τις παλαιότερες "ψυχολογικής υφής" εκπομπές του. Μη μένεις μόνο στη γνωστή ξανθιά. Εϊναι δεκάδες οι εκπομπές, υπερόπτιξ.
Ωραία όλα αυτά αλλά τόσο η Αννίτα όσο και ο Λιακό απλά επωφελούνται των καταστάσεων. Ευθύνες έχουν πρώτα αυτόι που του τους κάνουν μάγκες. Θα μου πεις, και αυτοί θύματα της υποκρισίας της κοινωνίας είναι και βρίσκουν παρηγοριά σε αστοιχείωτα παραμυθάκια και χαζά τραγουδάκια για να νιώσουν καλύτερα με την προσωπική τους μη πραγμάτωση. Και η ίδια η κοινωνία εκτρέφει Λιακόπουλους και Αννίτες που διαπρέπουν μέσα της. Κύκλος!
@δείμος του πολίτη
Ούτε η Πάνια, ούτε ο Λιακόπουλος είναι μεμονωμένες περιπτώσεις. Ο υφέρπων φασισμός, η ξενοφοβία, η αρχαιολατρεία, ο θρησκευτικός φανατισμός, η σκόπιμη παραπληροφόρηση, κλπ συναντώνται και σε ένα σωρό άλλες εκπομπές και δημοσιεύματα. Πολιτικοί, δημοσιογράφοι, και άλλα δημόσια πρόσωπα κάνουν την ίδια δουλειά με το Λιακόπουλο όσον αφορά το ιδεολογικό μέρος. Ίσως το κάνουν πιο κομψά, αυτό όμως δεν τους καθιστά λιγότερο επικίνδυνους.
Ασχολούμαι με τον Λιακόπουλο και την Πάνια όμως, γιατί είναι όντως τεράστια η επιτυχία τους το τελευταίο διάστημα και γιατί αποτελούν άκρα. Είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα μιας έκπτωσης όχι μόνον αισθητικής, αλλά κυρίως ιδεολογικής: Και οι δύο πολεμούν τη διαφορετικότητα και προάγουν την αλαζονεία. Ο μεν Λιακόπουλος εκτοξεύοντας πύρινους λόγους περί ανωτερότητας των "ΕΛ", η δε Πάνια ρεζιλεύοντας τους αναξιοπαθούντες που υποτίθεται ότι βρίσκουν παρηγοριά στο τσίρκο της.
@2σx2
Είναι όντως ένας φαύλος κύκλος, που έχει να κάνει με την οικονομία, την παραοικονομία, την κοινωνική πρόνοια, το πολιτιστικό υπόβαθρο και πολλά άλλα. Υπάρχει μια συντηρητική στροφή στην ελληνική κοινωνία, που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην αδυναμία του κόσμου να νιώσει ότι έχει τη δύναμη να συμμετάσχει στις αποφάσεις και να αλλάξει κάτι. Ο ατομικισμός και ο φόβος για τον "άλλο" καλλιεργείται εντατικά, με σκοπό τη μαζική και εύκολη χειραγώγηση ενός πανικόβλητου κοπαδιού ηλιθίων.
Οι φίλοι (;;;) μας οι Αμερικάνοι λένε ‘any publicity is good publicity’. Η Πάνια δεν ενδιαφέρεται να θεωρητικοποιήσει το προϊόν της, (αυτό το αφήνει σε μας) την ενδιαφέρει να το προωθήσει. Δεν έχω δείγμα των τελευταίων της επιτευγμάτων, μιας και δεν έχω τηλεόραση εδώ και έξι μήνες, αλλά ξέρω τι έκανε παλαιότερα. Δεν υπάρχει δόλος ή ιδεολογία πίσω από αυτό που κάνει. Αυτό έκατσε. Προσωπικά αυτό το θέαμα με θλίβει, αλλά με δεν με θυμώνει όπως ο Μικρούτσικος ή ο Χατζινικολάου. Το θέμα είναι αλλού. Η έκφραση του λούμπεν στοιχείου υπήρχε πάντα. Λούμπεν λογοτεχνία, κινηματογράφος, μουσική. Τώρα και τηλεόραση. Η διαφορά είναι ότι η τηλεόραση είναι πιο εύκολα προσβάσιμη, αλλά μήπως βάζουμε κι εμείς το χεράκι μας σε αυτό; Τα σκουπίδια τα πετάς, δεν τα βάζεις σε περίοπτο θέση στο σαλόνι σου, έστω και για να τα βρίσεις.
Φίλε Έλικα(να που ξανάρθα!), διαβάζω πάντα με ικανοποίηση τα post σου γιατί μου αρέσει η προβληματική που αναπτύσσεται σ αυτά (η οποία 99% με βρίσκει σύμφωνο)!
Όμως κάθε φορά φεύγω με την ίδια απορία, τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι "πεφωτισμένοι" του ελληνικού λαού...; Γιατί νομίζω πεφωτισμένοι ή μη, βρισκόμαστε στην ίδια κατάσταση νάρκωσης. (μη το πάρεις προσωπικά, γενικώς και αορίστως μιλάω :)!)
@σιμαίθα
Καλώς ήρθες πρώτα απ' όλα :-)
Έχεις δίκιο ότι το λούμπεν πάντα υπήρχε, όπως και το ότι η Πάνια (και η όποια Πάνια) λειτουργεί κυρίως οπορτουνιστικά και ποσώς ενδιαφέρεται για το ιδεολογικό κομμάτι του έργου της. Το ζήτημα είναι η ανάδειξη του λούμπεν σε κυρίαρχο πολιτιστικό προϊόν, καθώς και η παράπλευρη αναβάθμιση του λιγότερο λούμπεν σε "ποιοτικό" (π.χ. Eurovision). Επίσης, η ενορχηστρωμένη εξάλειψη από το τηλεοπτικό βήμα οποιουδήποτε τραγουδιού, θεατρικού, βιβλίου, κλπ που κάτι προσπαθεί να πει αντί να προσφέρει φτηνιάρικη και ανώδυνη διασκέδαση. Η μόνιμη επωδός "αυτά αρέσουν στον κόσμο" μπορεί να μεταφραστεί και σε "αυτά σερβίρουμε στον κόσμο, σε αυτά εθίζεται".
@dentovrisko
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αν και δεν αποδέχομαι στον χαρακτηρισμό "πεφωτισμένος" (που με παραπέμπει στους ιλλουμινάτους του Λιακόπουλου). Πιστέυω ότι μπορούμε να κάνουμε αρκετά πράγματα, αρκεί να είμαστε ξεκάθαροι ως προς το τι υπερασπιζόμαστε και τι πολεμάμε. Αρκεί να χτίζουμε γέφυρες επικοινωνίας με το ευρύ κοινό και να μιλάμε στη γλώσσα του χωρίς να ξεφτιλίζουμε τα επιχειρήματα μας. Η εξέλιξη του internet είναι ένας δρόμος, που σύντομα θα αφορά πολύ μεγάλη μερίδα του ελληνικού λαού και όχι μόνο μια μειοψηφία όπως σήμερα. Πρέπει πάση θυσία να το κρατήσουμε ελεύθερο. Και να εκμεταλλευόμαστε τη δυσαρέσκεια του κόσμου, που εκφράζεται σπασμωδικά μεν, αλλά είναι έντονη.
Στο παρατηρησιακό μέρος θα συμφωνήσω, πως σε ένα ψιλοαποτυχημένο λειτουργικά κράτος η εύκολη λύση είναι είτε τα ΕΛ μεγελεία είτε η κοροϊδία όσων είναι κάτω από εμάς.
Απ την άλλη ο Λιακόπουλος είναι επικίνδυνος ενω η Αννίτα απλα αναπαράγει την υπάρχουσα ανοησία..
Και όντως τα τραγουδάκια του κάθε Σαρμπέλ ελάχιστη διαφορά έχουν από τον βας βας..
Και τους δυο πάντως όποιος τους βλέπει πρώτη φορά 99,7% θα απορήσει με τις μαλακίες που βλέπει και ακούει... Έξις δευτέρα φύσις όμως ε;
Το κράτος αυτό έχει αφήσει προ πολλού κάθε προσπάθεια εκπαίδευσης των μελών του.Η παιδεία απουσιάζει απο παντού. οι πολίτες αυτής της χώρας σαπίζουν σε βαθουλωμένους καναπέδες παρακολούθθόντας σκουλήκια και σκουπίδια που γεννήθηκαν από την δική τους αποσύνθεση.
Δεν υπάρχει καμία ουσιαστική "παίδευση" των κριτιρίων των μελών αυτής της χώρας.Πολιτισμός μας είναι τα κεμπάπ του Θανάση και το έχει γούστο της Τσουκαλά.
Κα άντε να δούμε τα χειρότερα..
@zaphod
Εντάξει, δεν ισχυρίζομαι ότι η Πάνια είναι εξίσου επικίνδυνη με τον Λιάκουρα (με φάγατε πια με την Αννίτα σας :-Ρ) Αλληλοσυμπληρώνονται πάντως οι δυο τους, εκμηδενίζοντας σταδιακά το σεβασμό προς τη διαφορετικότητα και την ανθρώπινη ύπαρξη. Με ρομφαία ο ένας, με καραμούζα η άλλη. Τον θίασο του αίσχους στελεχώνουν δεκάδες άλλοι: Ο Μάκης, ο Θέμος, η Μαρία και ο Φώτης, ο Ανδρέας, η Τατιάνα και οι κλώνοι της, Ο ένας και ο άλλος Νίκος, και φυσικά ο πάντα αλαζονικός και σοβαροφανής Γιάννης. Αυτοί πουλάνε την πρέζα στον κόσμο, και πρόκειται για μια πρέζα νόμιμη και εθιστική.
Πάντως συμφωνούμε ότι ως κύριοι εκπρόσωποι μέσα σε ένα σύνολο ανάλογων ιδεολογημάτων περνάνε αυτή και τη μία αντίληψη.
@ion
Την εποχή της χούντας, ο ελληνικός κινηματογράφος εκφυλίστηκε σε κιτσάτα υπερθεάματα, τα σινεμά αρχίσαν να γίνονται τσοντάδικα, η τηλεόραση ξεκίνησε το λαμπρό της έργο, τα αστέρια του πενταγράμμου ήταν οι πρώτοι σκυλάδες, κλπ. Τουλάχιστον όμως, υπήρχε αντίσταση. Υπήρχαν άνθρωποι που άκουγαν κρυφά Θεοδωράκη και Λοΐζο, υπήρχαν σκηνοθέτες που τολμούσαν να αμφισβητήσουν με πλάγιο τρόπο το σύστημα κάνοντας άλλου είδους ταινίες, υπήρχαν εξόριστοι ποιητές που το έργο τους τραγουδιόταν από τα χείλη οικοδόμων και νοικοκυρών, υπήρχε ελπίδα και παλμός. Τώρα, οτιδήποτε δεν έχει κατασκευαστεί από τις εταιρείες για να φέρνει λεφτά από τα κορόιδα, περιθωριοποιείται και σιγοσβήνει.
@δείμος του πολίτη
Ακριβώς. Και πρόκειται για μια αντίληψη πάρα πολύ επικίνδυνη. Εθνικισμός και καφρίλα, ατομικισμός και υπερκατανάλωση σκουπιδιών. "Για χαβαλέ" υποτίθεται, μόνο που ο χαβαλές καταλήγει να γίνει στάση ζωής...
Έχω ένα θέμα με το trash. Το γουστάρω τρελά όταν αυτός που το κάνει ξέρει τι κάνει. Η Αννίτα δεν πουλάει ποιότητα με φαντεζί περιτύλιγμα. Πουλάει σκουπίδι, ως σκουπίδι. Και αυτό το συνειδητοποιημένο σκουπίδι εγώ το πάω. Ακόμη και όταν μου μαγαρίζει τον Έρικ...
@nemertes
Η Αννίτα είναι συνειδητοποιημένη όταν πουλάει σκουπίδια, τα "σκουπίδια" όμως αμφιβάλλω ότι έχουν συνείδηση. Θα μου πεις, "άσε τους ανθρώπους να κάνουν ελεύθερα το ψώνιο τους". Οι άνθρωποι αυτοί όμως έχουν πρόβλημα υγείας, το οποίο γίνεται περίγελως χωρίς οι ίδιοι να έχουν καν την ικανότητα να συνεναίσουν στο να συμβεί κάτι τέτοιο.
Αναρωτιέμαι πώς θα ένιωθες αν έβλεπες μία κρίση επιληψίας να γίνεται τηλεοπτικό θέαμα (και καλά για την υποτιθέμενη ενημέρωση του κοινού).
Αγαπητέ Τζεντάι,
Εγώ αντίθετα με την Ροδιά θα γίνω κουραστικός και κοινότυπος και θα συμφωνήσω μαζί σου.
Υπάρχει ένα σημαντικότατο τμήμα του ΕΛ-ληνικού Έθνους (Όχι της εφημερίδας) που έχει αναπτύξει τεράστια κόμπλεξ κατωτερότητας ένεκα της συνεχούς και ανελλιπούς παντόφλας που τρώει 24/7 από την κακούργα την κενωνία.
Η αποστολή είναι διπλή και μπορεί να επιτευχθεί με δύο ταυτόχρονες δράσεις - βράσεις:
1. Φούσκωμα μυαλών μέχρι εκρήξεως με φούμαρα περί ανώτερης φυλής, φέτας, σαντζικίου, κοκορετσίου και γονιδίου Αίπσηλων® (The Original λέμε!).
2. Παρουσίαση ατόμων με μειωμένη νοητική αντίληψη, ψυχολογικά προβλήματα κλπ. και περιφορά τους στους τηλε-κανίβαλους, ίνα αισθανθούν πνεΒματικήν ανάτασιν ναούμε διαμέσου της Πυθαγορείου εξισώσεως "Κοίτα ρε τις ρόμπες, ευτυχώς ρεσέ που ημείς που τους βανίζωμεν είμεθα ζαρτίεραι".
Την αποστολή 1 την έχει αναλάβει ο +Προφήτης+ και την 2 η μανδάμ Ανίατη *****Πανιά.
Έσεται ήπαρ συνέλληνες (Συκωταριά δηλαδής)
Φοβερό ποστ αγαπητέ Τζεντάι, με εντόνους σεξουαλικάς προεκτάσεις (κοινώς γαμάτον)
Καλό μήνα and may the force be with you!
Γειά σου ρε πόλιτσμαν, και πάνω που κόντευαν να με βγάλουν τρελλό και να με στείλουν να συμμετάσχω κι εγώ στο σόου...
Καλό μήνα σε όλους (το ξέχασα πριν)
+τζεντάισον+
Αγαπητοί συμπλογγερισταί, μετά από μια εξαιρετικά κουραστική μερα αφιερωμένη στο ΕΛ Βενιζέλος -σήμερα βρήκε νά'ρθει η βελγίδα ξεδέρφη μου- κάθησα στο καναπέ αποφασισμένη να δω ό,τι σερβιριζόταν απο τα κανάλια και είδα μικρούτσικον, ειδήσεις παντός ρεύματος (όλων των καναλιων δλδ), τσουκαλά, κλπ κλπ, και πληροφορώ το ενδομπλογγικό κοινό ότι καλύτερο είναι το κανάλι της Βουλής, παρασσάγγας μακράν από όόόόλα τα υπόλοιπα.
Αυτό που δεν είχα σκεφτεί ως τώρα, είναι το εξής: Ολοι αυτοί οι τύποι που παρουσιάζουν (ή/και συμμετεχουν σε) εκπομπές υψηλής (τάχα μου δήθεν) αισθητικής -ίσαμε τον αστράγαλο, όχι παραπάνω λέμε- έχουν ένα σωρό πτυχία, μεταπτυχιακά, επιτυχίες ως μουσικοί, ως δημοσιογράφοι, γιατροί, ψυχολόγοι, κλπ κλπ, αποτελούν το ανφαν γκατέ (=χαϊδεμένο παιδί=αφρόκρεμα) της κοινωνίας μας, για τούτο και είναι μόνιμα καλεσμένοι στα διάφορα "γκαλά", κλπ γκλαμουριέν εκδηλώσεις -υποθέτω.
Αυτό δεν τους δίνει βαθμούς ΜΕΙΟΝ (κατω απο το μηδεν δλδ) για όσα μας σερβιρουν..?
..άλλοι ΓΙΑ ΝΑ μας διασκεδασουν σε αρένες κραζώντων "κι άλλο ευρό!!!"
..άλλοι ΓΙΑ ΝΑ μας εκπολιτίσουν ρεμπετοειδώς (αμαν πια!!! βαρεθηκα λεμε)
ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΩΝ ΕΛ..?
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ "ΠΑΡΑΔΟΣΗ" ΠΙΑ..?
ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ή ΠΟΤΕ ΠΙΑΝΕΙ ΣΕΙΡΙΟ Η ΜΑΟΥΝΑ..?
(όπως μπορείτε να καταλαβετε αγαπητέ Χέλιξ και συγγραφέα Μου κ. Λουκανικε, η Αννιτα ειναι μαλλον χρησιμη, και ευχομαι απο καρδιας οι διαφοροι αυτοι τυποι που προανεφερα να γινουν συντομα θαμωνες και πελατες της εκπομπης της, να βρουν δλδ εκει περα τη θεση που τους αρμοζει)
Μαζί σου,συμφωνώ ....
@helix: Το "καλό" που είχε η χούντα ήταν πως ήταν εκεί, απόλυτη, πάντα παρούσα και φώναζε...ήταν δύσκολο να πεις δεν με αφορά, δεν ξέρω, υπαρβολές. Με αυτές τις πουτανίτσες που το πάνε λάου λάου, δεν θέλει και πολύ για να πιαστείς μαλάκας. Άσε που οι νέες εποχές μας κάνουν να "θέλουμε" κάποιον μπαμπούλα συνέχεια κοντα - για το "καλό" μας (βλ ασφάλεια).
Από την τουβου πλεον βγαίνει ο φόβος όχι μόνο για το διαφορετικό, αλλά για τον δίπλα στην τελική ανάλυση
Δεν σας φαινεται περιεργο οτι ολοι εδω μεσα συμφωνουν για το ποιον του Λιακοπουλου, αλλα οι αποψεις διιστανται για την Αννιτα;
Αποψη μου λοιπον ειναι οτι οι (καθε) Λιακοπουλοι ειναι προφανεις εχθροι του ελευθερου πνευματος (και της αισθητικης και πολλων αλλων...) τη στιγμη που οι Αννιτες περνανε στο ψιλο ως αναπαραγωγοι της υπαρχουσας χαβαλετζιδικης υποκουλτουρας.Μα δεν ειναι ηλιου φαεινοτερον οτι οι Αννιτες ειναι ισως ακομα πιο επικινδυνοι εχθροι ακριβως για το λογο οτι καλυπτονται απο θολο ιδεολογικο προφιλ;
Διαβασα παραπανω οτι "η Πάνια δεν ενδιαφέρεται να θεωρητικοποιήσει το προϊόν της" και οτι "Δεν υπάρχει δόλος ή ιδεολογία πίσω από αυτό που κάνει. Αυτό έκατσε." Σκεφτηκατε ποτε οτι το ιδιο "κακοι" με αυτους που γεννουν το λουμπεν και το σκουπιδι, ειναι και αυτοι που το διατηρουν, με σκοπο να μας το σερβιρουν φρεσκο; Και χωρις δολο ειπατε; Με τρομοκρατει η ιδεα οτι το ευκολο κερδος, το οποιο παρεμπιπτοντως ειναι και τεραστιο, δεν γινεται αντιληπτο ως δολος. Εκτος και αν θεωρειτε θεμιτη και δεοντολογικα ορθη μια τετοιου ειδους "βιοποριστικη" τακτικη.
Επισης διαβασα: "Τι κάνει αυτή η κοπελιά άλλο από το να δίνει λίγη χαρά σε ανθρώπους εξαθλιωμένους και ξεχασμένους;" Σε λιγο θα την αναγαγουμε σε εθνικη ευεργετιδα! Κονομαει φραγκα,πολλα φραγκα....Δεν το κανει για την ψυχη της μανας της...
Και τελος διαβασα και αυτο: "Η Αννίτα δεν πουλάει ποιότητα με φαντεζί περιτύλιγμα. Πουλάει σκουπίδι, ως σκουπίδι. Και αυτό το συνειδητοποιημένο σκουπίδι εγώ το πάω." Και εγω θα απορησω...Ο συγγραφεας αυτης της ατακας ειναι χαρουμενος που αν και ξεχωριζει τα σκουπιδια και τα περιτυλιγματα, εντουτοις ειναι προθυμος να τα τρωει; Εκτος κι αν εχουμε καταφυγει στη λογικη οτι αφου το μενου λεει σκουπιδια τουλαχιστον ας εχουν μπεσα και φιλοτιμο!
@yperoptix: Ζητω συγγνωμη σε σενα και στους υπολοιπους αναγνωστες για το ελαφρως εριστικο μου υφος.Δεν εχω καμια προθεση τσακωμου και ειμαι προθυμος να ακουσω οποιαδηποτε αποψη και να τη σεβαστω αν μη τι αλλο.Απλα δεν ξερω αν θα μπορουσα να γινω κατανοητος σε αυτα που ηθελα να πω λογω των περιορισμων του γραπτου λογου. Και by the way εξαιρετικο post και συμφωνω με ολες σου τις αποψεις.
@rodia
Το ότι η ΕΛληνική τηλεόραση (ιδιωτική και κρατική) είναι τίγκα στο σκουπίδι, την παραπληροφόρηση, τη χουντίλα, κλπ δε νομίζω ότι το αμφισβητεί κανείς εδώ μέσα. Το ότι οι περισσότεροι μαϊντανοί των τηλεπαραθύρων και των πάνελς είναι σούργελα που θα τους άξιζε χοντρό δούλεμα δημοσίως, επίσης. Το θέμα όμως είναι ότι ενώ οι Χ βίζιτες και οι Ψ φασίστες εμφανίζονται ως κοινωνικά πρότυπα (τα οποία μόνο ελάχιστοι χλευάζουμε κατ' ιδίαν), αυτοί που λοιδωρούνται από το γυαλί και το κοινό του είναι οι φουκαράδες που προσπαθούν να μιμηθούν ανεπιτυχώς τα πρότυπά τους. Δε θα λυπηθώ ούτε την Τατιάνα και τις Κατίνες της, ούτε τον Θέμο και τις γλάστρες του, ούτε τον Πρετεντέρη και τους τραμπούκους καλεσμένους του, γιατί πρώτον τα κονομάνε γερά και δεύτερον δεν έχουν το ακαταλόγιστο. Εξοργίζομαι με την εξυπναδούλα της κάθε Αννίτας, η οποία αντί να ξεφτιλίζει διεφθαρμένους υπουργούς και τιμητές του ελληνορθόδοξου κρυπτοφασισμού, εκμεταλλεύεται τα διανοητικά καθυστερημένα "ταλέντα" της για να διασκεδάσει τους θεατές της αρένας.
@antilogos
Καλώς όρισες (ακόμα κι αν δεν συμφωνούσες :-))
@zaphod
Είχα κάποτε έναν συμμαθητή στο σχολείο, ο οποίος έκανε διαρκώς πλάκα για τους μαύρους, τους Εβραίους, τους "γύφτους", κλπ - τονίζοντας όμως όταν του την έλεγες ότι δεν είναι ρατσιστής ο ίδιος και ότι απλά υπονομεύει την ιδεολογία του ναζισμού με το να προβοκάρει ασύστολα. Εννοείται ότι ακόμα κι αν όντως είχε ξεκινήσει με αυτή την πρόθεση, στην πορεία είχε μετατραπεί σε ένα φασιστάκι από τα λίγα. Αν αρχίσεις και παριστάνεις κάτι επίμονα με σκοπό να το κοροϊδέψεις, αργά ή γρήγορα θα καταλήξεις να είσαι ταυτόσημος με το αντικείμενο της χλεύης σου.
@the therapist
Είναι πράγματι λίγο εριστικό το ύφος σου και ελπίζω να μη σε παρεξηγήσουν οι υπόλοιποι. Εγώ πάντως δε σε παρεξηγώ :-)
Επαναλαμβάνω, το θέμα του post δεν είναι τόσο ο ίδιος ο Λιακόπουλος ή η ίδια η Πάνια, όσο η αντίδραση του κόσμου στα σκουπίδια τους. Και στην περίπτωση της Πάνια, ο κόσμος αντιδράει σαν εκστατικός όχλος σε δημόσιο μαστίγωμα. Ακόμα κι αν δεχτώ ότι η (πρώην Εξαρχειώτισα και σύντροφος του μακαρίτη του Νικόλα Άσιμου) Αννίτα έχει ανατρεπτική και σκωπτική διάθεση απέναντι στο "σύστημα" και την τηλεοπτική σοβαροφάνεια, οι προθέσεις της ακυρώνονται από το γεγονός ότι κανάλι και δισκογραφικές (και η ίδια εννοείται) θησαυρίζουν διαπομπεύοντας ανθρώπους με σαφέστατα ψυχολογικά προβλήματα, ενώ οι θεατές απολαμβάνουν την επίπλαστη "ανωτερότητα" τους χωρίς να κάνουν περαιτέρω αναγωγές στη γενικότερη κατάντια της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας.
Τώρα, το αν κάποιος γουστάρει να καταναλώνει σκουπίδια "για χαβαλέ", ούτε μπορώ ούτε πρέπει να το απαγορέψω. Τονίζω ξανά όμως ότι είναι άλλο πράγμα να χαζεύεις τα σκουπίδια τύπου Β-movie, σαπουνόπερας, τηλεμάρκετινγκ ή σκανδαλοθηρικών εκπομπών (όπου όσοι εμπλέκονται έχουν σώας τα φρένας και δέχονται να γίνονται ρόμπες για την κονόμα) και άλλο το να διασκεδάζεις με τη σωματική ή ψυχική αναπηρία ενός συνανθρώπου σου.
Τελικά, αγαπημένοι μου συνάδελφοι, η ζωή επιμένει να βρίσκεται κάπου εκεί έξω, π.χ. εδώ και εδώ ...
Ας βγαίνουμε να τη συναντούμε κάπου κάπου, ε
:-))
...θα έγραφα κάτι και για τη κοινωνική απομόνωση όπου το σύστημα καταδικάζει τους ανθρώπους με ψυχικές ή/και σωματικές αναπηρίες, αλλά προτιμώ να εντάξω τις σκέψεις και τις παρατηρήσεις μου σε κάποιο ποστ...
(δεν αντέχω όμως και θα γράψω ΔΥΟ πραγματάκια μόνο: Νομίζω ότι καλύτερα περνούν αυτοί οι άνθρωποι ελεύθεροι σε μια εκπομπή παρά χαπακωμένοι και αδρανείς στο δωμάτιο ενός ψυχοθεραπευτηρίου)
Egw pote den katalava, emeis gelame me thn Pania h h Pania me mas?
κάτι ξέρω που κάνω παρέα με τα ζώα :P
@rodia
Το αν περνάνε καλύτερα οι ασθενείς σε μία εκπομπή ή σε ένα ψυχοθεραπευτικό ίδρυμα είναι αδιάφορο, αν και σίγουρα η προσωρινή δημοσιότητα (την οποία ακολουθεί η λήθη) δεν πρόκειται να τους θεραπεύσει.
Αυτό που μετράει είναι ότι εκατοντάδες χιλιάδες κομπλεξικοί, μίζεροι, αποτυχημένοι, φοβισμένοι, στραβοχυμένοι, κάφροι και μαλάκες χαζεύουν τους "ανθρώπους-ελέφαντες" και τις "γυναίκες με τα μούσια" για να νιώσουν ότι οι ίδιοι είναι "φυσιολογικοί" και ψυχικά υγιείς. Κι αυτό είναι ρατσισμός που οδηγεί στο χειρότερο είδος φασισμού...
@colpocoquette
Κανείς δε γελάει με την Πάνια (με την έννοια του "laughing at"), ενώ υποψιάζομαι ότι εκείνη θλίβεται κατά βάθος για τον καννιβαλισμό μας απέναντι στα ταλέντα της. Ίσως κι εκείνη να προτιμούσε μια κοινωνία όπου το σόου της δε θα είχε πέραση. Διαφορετικά, είναι σίγουρο ότι γελάει εις βάρος όλων όσων πιστεύουν ότι είναι καλύτεροι από τα "σκουπίδια" που παρουσιάζει.
@elafini
Ναι, τα ζώα έχουν γίνει "πολιτικώς ορθά" και δεν κάνει πια να τα ρεζιλεύεις δημοσίως για να κερδίσεις χρήματα (μπορείς πάντα να εξαφανίσεις τα ίδια και το φυσικό τους περιβάλλον). Εϊναι τραγικό ότι ενώ σήμερα θεωρούμε τον αρκουδιάρη βάρβαρο θέαμα (και δικαίως), τον "ανθρωπιάρη" τον έχουμε βασιλιά...
Το 1989 ήμουν 7 χρονών. Θυμάμαι ένα βράδυ να έρχεται η γειτόνισα σπίτι μας και βάζει στην τηλεόραση ένα σταθμό που μόλις είχε αρχίσει να εκπέμπει (το mega). Η επανάσταση της ιδιωτικής είχε αρχίσει... Λοιπόν, η πρώτη εικόνα που είχα από αυτή την ιστορική στιγμή της ζωής μου ήταν ο Δάκης στο τραγούδι "Αλαλούμ" και παραθέτω αμέσως τους στίχους:
«Ένα αλαλούμ ο κόσμος έγινε
όλοι το παίζουνε τρελοί
τίποτα όρθιο δεν έμεινε
το λένε και μες στη βουλή
Πάμε σου λέω να του δίνουμε
εδώ δεν έχει προκοπή
δεν τους χρωστάμε και μας γδύνουνε
και μένουμε πάντα ταπί
Αλαλούμ αλαλούμ
Αλαλούμ αλαλούμ
Άλλη γλώσσα μιλάμε
μάζεψέ τα να πάμε
πιό καλά στο Χαρτούμ
Μικροί - μεγάλοι μας δουλεύουνε
κι όλοι στη σύνταξη έχουν βγει
κι όλοι οι Έλληνες γυρεύουνε
να γίνουνε Πρωθυπουργοί
Άλλος τη βρίσκει με την τσόντα του
άλλος μοστράρει για γαμπρός
άλλος παντρεύεται στα ογδόντα του
και άλλος είν' ο τυχερός
Αλαλούμ αλαλούμ...»
Σημαδιακοί οι στίχοι του ποιητή, δε βρίσκετε...;
@dentovrisko
Αλαλούμ είναι η ελληνική τηλεόραση, η οποία φυσικά καθρεφτίζει μία ολόκληρη κοινωνία. Το "trash" έγινε πια συνώνυμο του "must", που αντικατέστησε με τη σειρά του το παλιομοδίτικο "in", πρόγονο κατά κάποιο τρόπο του σημερινού "trendy". Όλα είναι πλέον "cult", και η ηλιθιότητα ζει ημέρες δόξας...
Αυτό που με τρομάζει περισσότερο είναι ότι τα πάνελ με πολιτικούς και δημοσιογράφους δεν διαφέρουν καθόλου, πλέον, από τις εκπομπές της Πάνια και του Λιακόπουλου...
@cyrusgeo
Για την ακρίβεια, μοιάζουν όλο και περισσότερο με την ιδεολογία των εκπομπών του Λιακόπουλου σκηνοθετημένων με την αισθητική των εκπομπών της Πάνια.
Ετοιμαστείτε για το φαντασμαγορικό "ΕΛ σόου" (ασπίδες, χλαμύδες και χειροβομβίδες)...
Καφριστάν, Σαβουριστάν, Κανιβαλιστάν, Ταλιμπανιστάν. Αυτές τις ονομασίες προτείνω για τη χώρα που φιλοξενεί τα σχετικά υβρίδια!:-Ρ
Το θέμα που άνοιξες είναι τ ε ρ ά σ τ ι ο και είναι κρίμα να περιορίζεται σε δυο εκπροσώπους εκπομπών, εκ των οποίων ο ένας είναι επικίνδυνος και η άλλη είναι ανώδυνη σχετικά...
(γνώμη μου και δεν κατάφερε να αλλάξει ως τώρα και συγγνώμη)
Πιάσαμε τα δυο άκρα μέχρι τώρα, το ενδιάμεσο όμως συντηρεί και αναπαράγει τη βρωμιά -νομίζω.
:-))τι να κάνω; χαμογελώ ακόμα ελπίζοντας...
ΙΔΕΑ..!!!
Μήπως να το παίρναμε πιο ζεστά το πράγμα, να πολεμησουμε για μια καλή τηλεόραση..? αφού τη πληρώνουμε κιόλας...
Μέχρι που είμαι αποφασισμένη να βιδωθώ να δω μερικές εκπομπές ΓΙΑ ΝΑ κριτικάρω (τι λεω πια! ΦΤΟΥ) όσες μονάχα φτύσιμο σηκώνουν.
@ροδιά
Δεν ξέρω αν έχει νόημα να κάτσεις να υποστείς την καφρίλα της ΕΛληνικής τηλεόρασης και να κάνεις κριτική που δεν θα εισακουστεί από κανέναν (δεν ιδρώνει τ' αυτί τους λέμε, φράγκα να βγάζουνε κι ας δείχνουν ό,τι να'ναι).
Μακροπρόθεσμα πάντως, θα προκύψουν εναλλακτικά "κανάλια" μέσω internet, όπου αντί για τα σποραδικά βιντεάκια του youtube θα μπορείς να επιλέξεις ολόκληρες εκπομπές σε υψηλή ανάλυση, ενδεχομένως σε συνδυασμό με κείμενα (όπως στα blogs).
Αυτό όντως θα είχε νόημα, αλλά είναι τεράστια και χρηματοβόρα επιχείρηση: Ένα οπτικοακουστικό, διαδραστικό, διαδικτυακό μέλλον της τηλεόρασης. Με εναλλακτική ενημέρωση, ζωντανό πολιτισμό, αιχμηρό χιούμορ, κλπ. Πρέπει να το ψάξω λίγο και θα επανέλθω.
Δημοσίευση σχολίου